You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
سخن سردبیر: طبقه طبقه کردن جامعه: تجویز نظام آموزشی کنونی کشور ما چکیده -
متن کامل (PDF)
نسخه معلم مقیاس مقدماتی مشکلاتروانشناختی کودکان: ساخت و ارزیابی روانسنجی سعید اکبری زردخانه
*، علی محمد زنگانه، نادر منصورکیایی، مجتبی مهدوی، مریم آل بویه، محسن جلالت دانش، عین الله طیموری، سیامک طهماسبی گرمتانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش حل مسئله خانواده/ مدرسه محور بر سبکهای حل مسئله دانش آموزان دوره ابتدایی کیوان کاکابرایی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر حرکتهای فعالکننده سیستم وستیبولار بر تحول اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم یوسف دهقانی، سید علی افشین، مولود کیخسروانی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر رفتارهای خوردن در دانشآموزان دختر چاق مقطع ابتدایی زهرا دشت بزرگی
*، رضوان همائی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش تحمل پریشانی بر توانایی تنظیم هیجانی و بهبود ﻧﺎرسایی ﻫﻴﺠﺎﻧﻲ مبتلایان به اختلال نیمهبالینی خودارضایی زهرا طاهری، حسن رضایی جمالوئی
*، سعید زمانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش تئوری انتخاب به والدین بر پرخاشگری فرزندان دانشآموز آنها در دوره ابتدایی لیلا چگنی، محمد اسماعیل ابراهیمی
*، علی صاحبی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر درمان ذهنآگاهی بر تحمل ابهام و درآمیختگی فکر و عمل مبتلایان به اختلال وسواس بیاختیاری مسلم اصلی آزاد، غلامرضا منشئی
*، امیر قمرانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
کیفیت رابطه والد-کودک و خواهر- برادر در خانوادههای دارای فرزند مبتلا به نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای فائزه خداکرمی جانباز
*، عباسعلی حسین خانزاده، عباس ابوالقاسمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
غفلت و بیتوجهی دوران کودکی و اختلالات درون نمود: نقش میانجی تنظیم هیجان فاطمه عرفانی فر
*، فریبا زرانی، امید شکری، شادی کبیری آق زیارت
چکیده -
متن کامل (PDF)
روابط چندگانه روان بنه های سازش نایافته اولیه، روابط خانوادگی، و شخصیت مادر با ناگویی هیجانی کودکان دبستانی الهه خلیل الرحمن، زهرا یوسفی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم صدیقه رضایی دهنوی
*، اکرم دهقان، سمیه رشیدی، ستاره شجاعی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی برنامه آموزش مدیریت شرم بر پرخاشگری و مهارت های اجتماعی کودکان با آسیب شنوایی باقر حسنوند، پرویز شریفی درآمدی
*، علی دلاور، پروانه علائی
چکیده -
متن کامل (PDF)
پیش بینی تحریفات شناختی بین فردی بر اساس پرستش افراد مشهور و تعامل فرا اجتماعی با آنان رضا شباهنگ
*، فرزین باقری شیخانگفشه، عادله یوسفی سیاکوچه
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش ذهن آگاهی و حمایت اجتماعی در پیش بینی سلامت روان مادران دارای کودک کم توان ذهنی یداله قاسمی پور
*، بهناز روشن
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه هیجانهای تحصیلی دانشآموزان، معلمان و والدین با عملکرد تحصیلی درس علوم ناهید سلیمانی شبیلو
*، شهرام واحدی، شهروز نعمتی
چکیده -
متن کامل (PDF)
پیش بینی آشفتگی روان شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال طیف اوتیسم بر اساس ذهن آگاهی و نشخوار فکری بهمن اکبری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
ساخت و بررسی روایی پرسشنامه سوءرفتار و غفلت آموزشی (فرم دانشآموز) طاهره نوع پرورقره باغ، علی زینالی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی الگوی ساختاری رابطه ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با میانجیگری رضایت زناشویی، سازش یافتگی اجتماعی و سلامت روان ایرج صفائی راد، مسعود غلامعلی لواسانی
*، غلامعلی افروز
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر شفقت بر رشد پس از سانحه در مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزونکنشی مژگان نواب، اکرم دهقانی
*، افسانه کرباسی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر شیوه های آموزشی (کودک محور و معلم محور) بر تحول مهارت های حرکتی کودکان فاطمه کاردان
*، فرهاد قدیری
چکیده -
متن کامل (PDF)
اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در سنین پیش دبستان: تجارب زیسته مادران زهرا حسین زاده ملکی، کاظم رسول زاده طباطبایی
*، علی مشهدی، فاطمه محرری
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue